لطفا صبر کنید

لطفا صبر کنید

جاوید

جاوید

 

 

 

 

 

 

 

جاوید



خبر های جالب

سینما - آنجلینا جولی و پدرش جان وویت بازیگر برنده اسکار حدود 10 سال با هم قهر بودند.

این پدر و دختر بالاخره سال گذشته پس از نزدیک به 10 سال قهر با یکدیگر آشتی کردند و اخیرا جان وویت درمورد شیرینی زندگی در کنار دخترش حرف‌هایی زده است.
 
وویت 72 ساله که بازی به یادماندنی در کنار داستین هافمن در «کابوی نیمه‌شب» در کارنامه خود دارد، در گفت‌وگو با دیلی‌میل گفت: «ناگهان همه چیز عوض شد و همه چیز را متفاوت دیدم. این لحظه زندگی مرا تغییر داد. دختر و خانواده مرا به من بازگرداند. در کنار اَنجی بودن برایم بسیار ارزشمند است.»
 
این دو سال 2002 پس از گفت‌وگوی جنجالی پدر در تلویزیون قهر کردند، وویت در این مصاحبه گفته بود: «او به کمک نیاز دارد چون دچار مشکلات روانی شدیدی است.»
 
با این حال هر دو درمورد قهر خود صحبتی با رسانه‌ها نکردند. جولی سال 2007 به نشریه ایونینگ استاندارد لندن گفت: «امیدوارم رابطه من و پدرم در آینده خصوصی‌تر باشد... هر شب برای یکدیگر بهترین آرزوها را می‌کنیم و سعی می‌کنیم به طریقی دوباره با هم ارتباط برقرار کنیم.»
 


جولی کودک در آغوش پدرش
 
سال گذشته خبر آشتی این دو با انتشار عکس دو نفره‌ای از آنها به تیتر اصلی رسانه‌ها بدل شد. وویت در آن زمان گفت تماشای زوج جولی و براد پیت و شش فرزند آن‌ها یکی از بزرگترین لذت‌های زندگی او است.
 
وویت در مصاحبه جدید خود افزود: «عاشق نوه‌هایم هستم، آن‌ها عشق زندگی من هستند. آنها مرا احساساتی و شاکر می‌کنند. وقتی با آنها هستم شاد و خندان هستم. انجی هم بسیار خوشحال است.»
 
 
جان وویت سال 1979 برای بازی در «بازگشت به خانه» اسکار بهترین بازیگر مرد را به خانه برد. او برای بازی در «کابوی نیمه‌شب»، «قطار افسارگسیخته» و «علی» نامزد اسکار بوده است. «مخمصه»، «ماموریت: غیرممکن»، «ترانسفورمرها» و «نجات‌یافتگان» از دیگر فیلم‌های معروف این بازیگر هستند.
 
آخرین فیلمی که از جولی روی پرده رفت «پاندای کونگ‌فوکار 2» بود، او به تازگی فیلمبرداری «در سرزمین خون و عسل» در مقام کارگردان را به پایان برده است.

 

چاق‌ترين شهروند اماراتي براثر تشديد بيماري تنفسي و فشارخون راهي بيمارستان شد.

 

شامس الحسبي شهروند اماراتي با وزن بالغ بر 240 کيلوگرام براثر تشديد بيماري تنفسي و فشارخون به بيمارستان خليفه در ابوظبي منتقل شد.

اين فرد 35 ساله كه از دو سال گذشته به شدت بر وزن وي اضافه شده است و از سال گذشته با بيماري‌هاي فشار خون و مشکل تنفسي دست و پنجه نرم مي‌کند.

پزشکان بيمارستان خليفه ابوظبي اعلام کردند که در يک هفته آينده در کنفرانس خبري تمام گزارش‌هاي مربوط به چاق‌ترين شهروند اماراتي و مراحل مداواي وي را به خبرنگاران اعلام خواهند کرد.

راحت ترین مردم دنیا
 
1. دانمارک "Denmark"

ميزان رضايتمندى مردم از زندگى: 90.1
خشنودى پيش بينى شده با زندگى آينده: 92.3
ميزان توليد ناخالص داخلى در سال 2009: $68,362
نرخ بيکارى: 2%

کشور پادشاهى دانمارک در صدر اين گزارش قرار دارد و بر اساس پژوهش هاى انجام شده، شادترين مردم دنيا در دانمارک زندگى مى کنند. دانمارک در حدود 5.5 ميليون نفر جمعيت دارد و درصد فقر در اين کشور بسيار ناچيز است. براحتى ميتوان فهميد که چرا دانمارک شادترين مردم جهان را دارد چرا که سطح آموزش و پرورش در اين کشور بسيار بالاست. مدارس از کيفيت بالاى آموزشى برخوردارند و ميزان شهريه مدارس خصوصى با توان مالى مردم سازگار است و مردم اين کشور هم از درآمد خوبى برخودار هستند. دانمارک با کشورهاى آلمان، سوئد و نروژ هم مرز است. متوسط عمر افراد در حدود 78 سال ميباشد. در آمد سرانه مردم دانمارک 34.600 دلار در سال است. دانمارک از دموکراسى، برابرى اجتماعى و محيط صلح آميزى برخوردار و کشورى شکوفا و آباد است.


2. فنلاند "Finland"
 
 
ميزان رضايتمندى مردم از زندگى: 85.9
خشنودى پيش بينى شده با زندگى آينده: 88.0
ميزان توليد ناخالص داخلى در سال 2009: $55,344
نرخ بيکارى: 6.4%

از نظر روحيه شاد و سطح زندگى مردم فنلاند در رده دوم جهان قرار دارند. داراى 5.200.000 نفر جمعيت است و متوسط طول عمر افراد 79 سال و درآمد سرانه مردم اين کشور 30.900 دلار است. داراى مرز مشترک با سوئد، روسيه، استونيا و نروژ ميباشد. اين کشور از نظر استاندارد هاى بهداشت و پزشکى و آسايش مردم در سطح بسيار بالايى قرار دارد و فقر در اين کشور تقريبا قابل ذکر نيست.


3. هلند "Holland"

ميزان رضايتمندى مردم از زندگى: 85.1
خشنودى پيش بينى شده با زندگى آينده: 88.2
ميزان توليد ناخالص داخلى در سال 2009: $55,453
نرخ بيکارى: 4.5%

هلندى ها نيز سومين رده از اين ليست را به خود اختصاص داده اند. حکومت هلند پادشاهى مشروطه‌است که در آن شاه يا ملکه نقشى در سياست ندارد و تنها نماد ملى است. هلند در واقع يک دلتاى سرسبز است که رودخانه‌هايى چون راين از ميان آن مى‌گذرد. از اين رو هلند کوه ندارد و ارتفاع بلندترين تپه در جنوب اين کشور ۳۲۲ متر بيشتر نيست.


4. سوئد "Sweden"
 
ميزان رضايتمندى مردم از زندگى: 82.7
خشنودى پيش بينى شده با زندگى آينده: 85.6
ميزان توليد ناخالص داخلى در سال 2009: $54,908
نرخ بيکارى: 6.4%

مردم سوئد چهارمين کشور شاد و سرزنده جهان هستند. داراى 9 ميليون جمعيت و متوسط طول عمر 81 سال و درآمد سرانه افراد اين کشور 28.900 دلار ميباشد. اين کشور ماليات بسيار بالايى از شهروندان خود دريافت ميکند اما در عوض يکى از بهترين سيستم هاى سلامتى و بهداشت در اروپا را داراست. مزاياى دريافتى و کار و شرايط مناسب آن خنده بر لبان شهروندان سوئدى ميآورد. مردم اين کشور براستى از آزاديها و حقوق قانونى برخوردارند. مردم عادى اين کشور در صورت تمايل ميتوانند نامه هاى رسمى نخست وزير را ببينند! سوئد با کشورهاى دانمارک، نروژ و فنلاند هم مرز است.


5. ايرلند "Ireland"

ميزان رضايتمندى مردم از زندگى: 81.1
خشنودى پيش بينى شده با زندگى آينده: 91.4
ميزان توليد ناخالص داخلى در سال 2009: $63,788
نرخ بيکارى: 6.2%

ايرلندى ها پنجمين کشور شاد جهان هستند. ايرلند با 4 ميليون جمعيت و متوسط عمر 78 سال و درآمد سرانه 41.000 دلار در سال و اقتصاد کاملا باز و سيستم آموزشى بسيار بالا و سطح زندگى قابل مقايسه با استانداردهاى اروپايى، توانسته است که آسايش و آرامش و شادى را به مردم کشورش به ارمغان بياورد. مشکل مسکن وجود ندارد و درجه فقر و بيکارى بسيار پائين است. متوسط طول عمر افراد 80 سال و در آمد سرانه مردم اين کشور 35.700 دلار ميباشد.


6. کانادا "Canada"
 
ميزان رضايتمندى مردم از زندگى: 78.0
خشنودى پيش بينى شده با زندگى آينده: 87.3
ميزان توليد ناخالص داخلى در سال 2009: $46,799
نرخ بيکارى: 6.1%

کانادايى ها در رده ششم قرار دارند و داراى 33 ميليون جمعيت و متوسط عمر 80 سال و درآمد سرانه 34.000 دلار که خود نشان از آرامش و آسايش است. کانادا داراى سيستم بهداشت و پزشکى فوق العاده بالايى ميباشد و درصد جرائم در اين کشور بسيار پائين است. کانادا از نظر استاندارد زندگى در رده 3 کشور بالاى رده بندى جهانى قرار دارد.


7. سوئيس "Switzerland"
 
ميزان رضايتمندى مردم از زندگى: 77.4
خشنودى پيش بينى شده با زندگى آينده: 80.9
ميزان توليد ناخالص داخلى در سال 2009: $65,563
نرخ بيکارى: 3%

کشور آرام و زيباى سوئيس در رده هفتم جدول شادترين مردم جهان قزار دارد. داراى 7.5 ميليون جمعيت است و متوسط طول عمر در اين کشور در حدود 81 سال ميباشد. نرخ جرائم در سوئيس بسيار پائين است و کشور از زير بناى محکم اقتصادى برخوردار است. در آمد سرانه مردم اين کشور 32.300 دلار است. مرکز صليب سرخ جهانى در اين کشور قرار گرفته است. فعاليت هاى ورزشى از جمله اسکى و قايقرانى نقش بسزايى در زندگى روزمره مردم اين کشور دارد. معدل بودجه سلامتى براى هر نفر در اين کشور در سال 3.445 دلار است. داراى مرز مشترک با آلمان، فرانسه، ايتاليا و اتريش ميباشد.


8. نيوزيلند "New Zealand"

ميزان رضايتمندى مردم از زندگى: 76.7
خشنودى پيش بينى شده با زندگى آينده: 85.5
ميزان توليد ناخالص داخلى در سال 2009 :$ 30,556
نرخ بيکارى: 4%

نيوزيلند يا زلاندنو کشورى در جنوب غربى اقيانوس آرام است و در رده هشتم اين رده بندى قرار دارد. نيوزيلند فاصله زيادى با ديگر خشکى‌هاى کره زمين دارد، بطوريکه استراليا نزديکترين همسايه اين سرزمين در دو هزار کيلومترى آن قرار دارد. نرخ بارورى در نيوزيلند به نسبت کشورهاى توسعه يافته بسيار بالا است.

هر زن نيوزيلندى به ‌طور ميانگين ۲/۲ فرزند را در طول عمر خود به‌ دنيا مى‌آورد. اميد به زندگى هر کودک دختر ۸۱/۹ سال و هر پسر ۷۷/۹ سال است.


9. نروژ "Norway"

ميزان رضايتمندى مردم از زندگى: 76.5
خشنودى پيش بينى شده با زندگى آينده: 84.3
ميزان توليد ناخالص داخلى در سال 2009: $98,822
نرخ بيکارى: 2.6%

نروژ هم نهمين کشور انتخابى در اين مجموعه مى‌باشد. مساحت نروژ ١٥٥/٣٨٥ کيلومتر مربع است. ۹۴/۲ درصد خاک کشور، زمين قابل کشت است. نروژ ٥٤٤/٢ کيلومتر مرز مشترک با همسايگان خود دارد. با فنلاند ۷۲۹ کيلومتر، با سوئد ٦١٩/١ کيلومتر و با روسيه ۱۹۶ کيلومتر. اين کشور يکى از بهترين و مرغوب‌ترين چاه‌هاى نفت دنيا را در اختيار دارد. همين‌طور به علت اينکه نروژ را دريا احاطه کرده، يکى از چرخه‌هاى اقتصاد اين کشور را آبزيان دريايى تشکيل داده‌اند.
لازم به ذکر است که نروژ 3 نوع ماهى دارد که در هيچ جاى دنيا يافت نمى شود. در بيشتر مناطق شمالى نروژ معمولا شش ماه شب است و شش ماه روز است. اکثر مناطق شمالى نروژ معمولا 9 ماه در سال بارش برف و باران را به همراه دارد.


10. بلژيک "Belgium"
 
ميزان رضايتمندى مردم از زندگى: 76.3
خشنودى پيش بينى شده با زندگى آينده: 75.5
ميزان توليد ناخالص داخلى در سال 2009: $49,888
نرخ بيکارى: 6.5%

پادشاهى بلژيک، دهمين انتخاب اين رده بندى کشورى است در غرب اروپا. پايتخت آن بروکسل است. در شمال با هلند، در شرق با آلمان، در جنوب شرقى با لوکزامبورگ، در جنوب با فرانسه و از شمال غربى با درياى شمال مجاور است. بلژيک يکى از مهم ترين و اصلى ترين اعضاء اتحاديه اروپا به شمار مى‌رود. زندگى فرهنگى بلژيک به تمرکز بين هر اقليت گرايش دارد. 

«ویم هایف»
هلندی که به مرد یخی معروف است، می‌تواند زیر یخ‌ها شنا کند و به‌راحتی در یک مخزن پر از یخ بایستد‌. او در یخبندان از کوه‌ها بالا می‌رود و رکورد‌های جهانی را یکی‌یکی درو می‌کند و همیشه آماده چالش‌های جدید است.
 
آقای ویم هایف با ساختاری که بدن‌اش دارد، همه پزشکان، محققان و دانشمندان  را متعجب کرده و هیچ‌کدام نمی‌توانند به‌درستی توضیح دهند که چرا این اتفاق در بدن این مرد هلندی می‌افتد.
 
با مرد عجیب و جالب ضد یخ آشنا شوید + عکس - www.taknaz.ir
 
آقای ویم هایف بر‌خلاف کسانی که شرایط عجیبی مثل او دارند، به زندگی جالب و سراسر هیجان‌اش‌اش می‌پردازد و از شرایط خاص خود، لذت می‌برد.
 
او قادر است در دماهایی که برای افراد عادی کشنده است زندگی کند و اصلا دوست ندارد وقت‌اش را در آزمایشگاه‌ها هدر دهد.

 

 مردان باور نکردنی

مغز باور نکردنی
 
 
Daniel Paul Tammetمردی انگلیسی با کارکرد بالای مغز در حد یک دانشمند است که دارای استعدادی در زمینه‌ سهولت محاسبات ریاضی، حافظه‌ ترتیبی و یادگیری زبان به صورت فطری می‌باشد. او مادرزادی به بیماری صرع دچار است. مشاهده‌ اعداد به مثابه رنگ‌ها و احساسات، نشانه ای از احساس متقارن است اما جزئیات و مشخصات شبیه‌سازی ذهن تامِت از اعداد، بسیار خاص و بی همتاست.
 
به گفته‌ی او، در ذهنش هر عددی تا عدد 10000 دارای شکل و احساس خاص خود است که در نتیجه‌ی آن او می تواند حاصل محاسبات را همانند یک تابلوی نقاشی ببیند و  اول یا مرکب بودن عدد را احساس کند. او تصاویر بصری خود را این‌گونه توصیف می کند: 289 زشت، 333 جذاب و به اندازه‌ عدد «پی»  زیبا!
 
تامت نه تنها دیده هایش را زبانی و لفظی تعریف می‌کند بلکه آثاری هنری نیز خلق می‌کند دقیقاً مانند نقاشی با آبرنگ... همانند نقاشی او با عدد پی.تامت رکورد‌دار قاره‌ اروپا در به حافظه سپردن و بازگویی عدد پی تا 22514 رقم در مدت زمانی بیش از 5 ساعت است.او همچنین به زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، فرانسه، فنلاندی، آلمانی، اسپانیایی، لیتوانی، رومانیایی، استونیایی، ایسلندی، والش و اسپرانتو تسلط دارد.

امت زبان جدیدی به اسم مانتی (Manti) را نیز به وجود آورده است. تامت توانایی یادگیری سریع زبان‌های جدید را دارد و برای اثبات این موضوع در یک مستند تلویزیونی تلاش کرد زبان ایسلندی را طی یک هفته یاد بگیرد. هفت روز بعد او در تلویزیون ایسلند در حال انجام گفتگویی به زبان ایسلندی حضور یافت!

 لازم به یادآوری است که زبان ایسلندی به عنوان دشوارترین زبان ها از نظر ساختاری، گویشی و دستور زبانی در بین زبان‌های دنیا رکورددار است.

پسری با بینایی صوتی
 
مردانی باخارق ‌العاده با عجیب ‌ترین توانایی‌ ها - www.taknaz.ir

Ben underwood taugh یک پسر نابیناست که هر دو چشم خود را بر اثر سرطان درسن 3 سالگی از دست داده است اما تا به امروز یک زندگی معمولی، با فعالیت در زمینه بسکتبال و دوچرخه‌سواری را تجربه کرده است. او به خود آموخته است که از پژواک محیط برای هدایت کردن خود در پیرامونش استفاده کند، بدون هیچ سگ راهنمایی. او حتی به دست هم احتیاج ندارد چرا که از صداها استفاده می‌کند.
 
بن صدای کوتاهی (همانند صدای کلیک) را به وجود می‌آورد سپس انعکاس این صدا در برخورد با اشیاء به او بر می‌گردد. گوش‌های او به طور خارق‌العاده‌ای این پژواک را دریافت می کند و به او امکان تشخیص مکان اشیاء را می‌دهد. او تنها انسانی است که همانند خفاش‌ها یا دلفین ها عمل می کند؛ تنها با استفاده از انعکاس صدا و نه هیچ چیز دیگر، او می‌بیند.

پسر لاستیکی
 

پسر لاستیکی، انعطاف‌پذیرترین مرد زنده، پنج مرتبه رکورد دار گینس و مشهورترین بندباز دنیاست. او در بسیاری از مسابقات حرفه ای بسکتبال و بیس بال و همچنین در برنامه های «نمایش امشب با Jay leno»، «مرکز پزشکی Espn»، «برنامه  oprah winfrey»، «باور می کنید یا نه» توسط «Ripley»، «criquedusoleil» ، «Best down» ، «sport show priod»، «کانال Discovery»، «مردان سیاه پوش2»، «کارنوال HBD»، «CSI:NY» ،«American got talent» شرکت کرده است.او بازوی خود را از حالت عادی خارج می کند (از مفصل) و از داخل یک راکت تنیس بدون سیم عبور می کند.

مرد آهن ربایی (مغناطیسی)
 
مردانی باخارق ‌العاده با عجیب ‌ترین توانایی‌ ها - www.taknaz.ir

Liew thow lin پیمانکار بازنشسته‌ 70 ساله در مالزی، به تازگی با کشیدن ماشینی طی مسافتی 20 متری، به وسیله‌ زنجیر آهنی قلاب شده به یک صفحه‌ آهنی چسبیده روی قفسه‌ سینه‌اش، خبر ساز شده است. او می‌گوید متوجه شده که توانایی خارق‌العاده‌ای برای چسباندن اشیاء (به طور مغناطیسی) به پوستش دارد.
 
در حال حاضر او کشیدن ماشین را هم به فهرست نمایش‌هایش اضافه کرده است. به گفته‌ او، پس از خواندن مقاله‌ای درباره‌ خانواده‌ای در تایوان که دارای چنین قدرتی بودند، او چندین شیء آهنی را روی شکم خود قرار داد و در نهایت شگفتی شاهد آن بود که اشیاء به شکمش چسبیدند و به زمین نیفتادند و از آنجایی که این موهبت الهی در سه پسر و دو نوه‌ او نیز وجود دارد، او معتقد است که این توانایی موروثی است.

سلطان دندان
 
مردانی باخارق ‌العاده با عجیب ‌ترین توانایی‌ ها - www.taknaz.ir

در 30 آگوست سال 2007 در پنجاهمین جشن سالگرد استقلال مالزی، راتاکریشان ولو (با نام محلی راجا گیگی) رکورد جهانی قبلی کشیدن قطار با دندان را شکست.این بار او 6 واگن متصل به هم به وزن 297/1تن را طی مسافتی بیش از 2/8 متر در ایستگاه قدیمی کوالالامپور کشید. راجا گیگی از تامپین در مالزی، فن متمرکز کردن قدرت بر هر بخشی از بدن را از یک معلم هندی در سن 14 سالگی فرا گرفته است.

آقای همه‌چیز‌خوار
 
مردانی باخارق ‌العاده با عجیب ‌ترین توانایی‌ ها - www.taknaz.ir

Michel Lotito متولد 1950 کمدینی فرانسوی است که به خاطر خوردن اشیای غیرقابل هضم، به آقای همه چیز خوار مشهور شده است.نمایش های لولیتو در رابطه با خوردن فلزات، شیشه و پلاستیک است و در زمینه‌ی خوردن یک شیء کامل او نمایش‌هایی را با خوردن دوچرخه، تلویزیون و یک سسنا 150 داشته است.
 
او اشیائی در سایز کوچکتر که هنوز به اجزای دیگر خود متصل نشده‌ را به تکه‌های کوچک  تقسیم می‌کند و می‌بلعد. او یک هواپیما را در طی سالهای 1978 تا 1980 (طی 2 سال) خورد!لولیتو از کودکی شروع به خوردن اشیای نامتعارف فلزی کرد و از سال 1966، نمایش‌های عمومی خود را آغاز نمود. به دلیل رژیم خاصی که دارد حتی بعد از مصرف و خوردن اجسامی که معمولاً سمی هستند، به ندرت از اثرات بیماری رنج می‌برد.
 
او پیش از اجرای روزانه‌اش که در آن در حدود یک کیلوگرم از اجسام را می‌خورد، از روغن معدنی استفاده می‌کند و حجم قابل توجهی آب در حین صرف غذا می‌نوشد.او ظاهراً دارای شکم و روده‌ای با دیواره‌ای دو برابر ضخیم‌تر از حد معمول است و اسید دستگاه گوارش او آن طور که گفته شده به طرزی غیر عادی، قوی است و به او اجازه‌ هضم غذای فلزی‌اش را می‌دهد.

سلطان شکنجه
 
مردانی باخارق ‌العاده با عجیب ‌ترین توانایی‌ ها - www.taknaz.ir

به نظر می‌رسد که دریافت «تیم کریدلند» از درد به هیچ وجه مانند دیگران نیست. او با فرو کردن میله‌ بافتنی در دستش بدون ابراز هیچ‌گونه احساس ناراحتی و درد همه را شگفت‌زده و متعجب می‌کند. او در حال حاضر نمایشی ترسناک و شوکه‌کننده برای بینندگان در سراسر آمریکا اجرا می‌کند.
 
آزمایش‌های علمی نشان می‌دهند که «تیم» می‌تواند سطح خیلی بالاتری از درد را نسبت به سایر انسان‌ها تحمل کند.او توضیح می‌دهد که با استفاده از تمرکز ذهن روی یک موضوع قادر است سیخ کباب را از داخل بدنش عبور دهد و گرما و سرمای شدید را بدون آسیب تحمل کند. او برای انجام بی‌خطر این کارها مطالعات وسیعی در زمینه‌ کالبدشناسی و آناتومی بدن انسان انجام داده زیرا سوراخ کردن یک شریان می تواند خط پایان زندگی‌اش باشد.

نجواگر شیرها
 
 
مردانی باخارق ‌العاده با عجیب ‌ترین توانایی‌ ها - www.taknaz.ir

رفتارشناس حیوانات، کوین ریچاردسون می‌گوید که به هوش طبیعی شیرها برای ایجاد احساس و ساختن یک رابطه‌ صمیمی با این گربه‌های بزرگ اعتماد و ایمان دارد. او می‌تواند شب را با تکیه دادن بر بدن چمباتمه زده‌ آنان بدون کوچک‌ترین ترسی از حمله‌ آنها سپری کند.

جادوی او نه تنها بر شیرها بلکه بر سایر حیوانات از جمله چیتا، پلنگ و حتی کفتار هم کارگر است و آنها تهدیدی برای او محسوب نمی‌شوند. شیرها مورد علاقه‌ او هستند و این بسیار حیرت‌انگیز است که او چگونه با مهربانی آنها را لمس می‌کند، می‌بوسد، در آغوش می‌گیرد و با آنها بازی می‌کند در حالی‌که آن‌ها با دندان‌های تیزشان می‌توانند به سادگی ورقه‌ ضخیمی از فولاد را گاز بزنند!

مردی با چشمان از حدقه بیرون زده
 
مردانی باخارق ‌العاده با عجیب ‌ترین توانایی‌ ها - www.taknaz.ir

کلودیو پینتو می‌تواند هر دو چشمش را به اندازه ی چهار سانتی‌متر یا 95% از حدقه خارج کند. او امروزه قصد دارد که رکوردی جهانی ثبت کند. آقای پینتو آزمایش‌های بسیاری را انجام داده است و به گفته‌ پزشکان تا به حال دیده یا شنیده نشده که کسی بتواند به اندازه‌ او چشمانش را از حدقه خارج کند.
 
آقای پینتو می‌گوید: این یک راه بسیار ساده برای به دست آوردن پول است. من می‌توانم هرکدام از چشمانم را به اندازه چهار سانتی‌متر از حدقه بیرون بزنم، این یک موهبت و استعداد الهی است و من احساس می کنم که خوشبختم!

 

گوزنی بر روی دکل مخابراتی
عکسهایی که از طریق اینترنت مشهور شدن - www.taknaz.ir

در سال 2004 میلادی تعدادی عکس های عجیب در فضای اینترنت منتشر شد که یک وزن را بر روی یک دکل عبور دهنده سیم های مخابراتی در ارتفاع بیش از 7 متری از سطح زمین نشان می داد.

این عکس ها در منطقه مانیتوبای کشور کانادا گرفته شده بود.مردم محلی نیز شاهد این ماجرا بودند و باعث شدند که رسانه ها این مطلب را پوشش داده و نظریات مختلفی را در رابطه با علت این واقعه مطرح کردند.
بسیاری معتقدند که این گوزن به علت برخورد با یک قطار در حال عبور از خط آهن نزدیک محل به بالای سیم ها پرتاب شده است.
بعضی نیز معتقد بودند که ارواح این کار را انجام دادند.در عین حال در همان زمان واقعه مشابهی نیز در نیویورک آمریکا نیز رخ داد.
در سال 2004 در آلسکا نیز یک گوزن نر در میان کابل های ارتعاشی نیم اینچی گرفتار شده و به ارتفاع 15.2 متری پرتاب شده و به زمین می خورد. در عین حال این جانور سنگین وزن بعد از به زمین خوردن زنده می ماند.

 هواپیمای ابری

یك طراح پرتغالی طرحی به عنوان هواپیمای ابری ارائه كرده كه به مسافرانش اجازه خواهد بر روی ابرها راه بروند!

عبور از ابرها، یك ایده برای حالتی بدیع از حمل‌ونقل است كه مسافر در آن به سفر بیشتر از مقصد اهمیت می‌دهد.

این هواپیما كه تنها با نیروی باد به جلو رانده شده و هدایت می‌شود، قرار است بر فراز آسمان آمریكا پرواز كرده و به مسافرانش یك منظره عالی از زندگی در بالای ابرها را ارائه دهد.

با این فناوری جدید، روی ابر راه بروید (+عکس ) - www.taknaz.ir

این هواپیمای انقلابی كه توسط «تیاگو باروس» طراحی شده از چند بالون كروی با یك ساختار داخلی فولاد ضد زنگ تحت پوشش پارچه‌های نایلونی تشكیل شده است.

به گفته «باروس»، هدف ساخت این پروژه، كاهش انتشار كربن و به رقابت طلبیدن تمام ابزارهای انتقال سریع در زمان و مكان، به شیوه‌ای مبتكرانه، زیبایی‌شناسانه و پویا است.

این مبتكر 33 ساله امیدوار است بتواند طرح خود را به مرحله ساخت نزدیك كند؛ اگرچه زمانی برای آن مشخص نیست.

«باروس» این ایده را جالب خوانده؛ چرا كه با آن می‌توان شناور بودن در جو و در بالای ابرها را احساس كرده و بدون توجه به مقصد، از سفر بر روی ابرها لذت برد.

به گفته وی همچنین این ابزار از كاربردهای چندگانه متعددی برخوردار بوده كه از آن میان می‌توان به جنبه تفریحی تا امكان استفاده در صحنه‌های فجایع و بلایا اشاره كرد.

«باروس» در حقیقت یك معمار ماهر در نیویورك به شمار می‌رود. پروژه «عبور از ابر» وی ، اخیرا در رقابت بین‌المللی حیات با سرعت ریل، حضور یافته است.

اگرچه این پروژه در میان برندگان نبود، اما ایده آن یک رویکرد مفهومی قوی از یک چشم‌انداز جدید در شیوه سفر بوده كه بر طراحی كشتی هوایی «زپلین» مبتنی است.

 

سن حقیقی کره زمین چقدر است؟  

ایسنا نمونه‌گیری از سنگهای اطراف جهان توانست سن هسته داخلی زمین را برآورد كند كه به ادعای این دانشمند، به آغاز صفحات تكتونیكی نیز مرتبط است.

ایسنا: كشفی جدید توسط محقق دانشگاه فناوری میشیگان با ارسال یك موج شوك به دنیای علم زمین، هسته داخلی زمین را پیرتر از تصورات پیشین نشان داده است.

الكسی اسمیرنوف، استادیار ژئوفیزیك به همراه دانشمندانی از دانشگاه‌های روچستر و ییل دریافته‌اند كه هسته درونی زمین حداقل 1.2 میلیارد سال از محاسبات پیشین پیرتر است.

پیش از این، اسمیرنوف در حل معمای چگونگی شكل‌گیری سازه‌های بزرگ بازالتی در سیبری كه آن نیز یك پژوهش جنجالی محسوب می‌شد، همكاری كرد بود.

اسمیرنوف از داده‌های دیرینه‌ مغناطیسی برای تحقیقات خود استفاده كرده و به اندازه‌گیری میدانهای مغناطیسی در قدیمی‌ترین سنگهای زمین پرداخت.

وی با نمونه‌گیری از سنگهای اطراف جهان توانست سن هسته داخلی زمین را برآورد كند كه به ادعای این دانشمند، به آغاز صفحات تكتونیكی نیز مرتبط است.

این استاد دانشگاه میشیگان اظهار كرد: در فرایند فرورانش صفحه، یكی از صفحات به زیر دیگری فرو رفته و به سمت هسته زمین سرازیر می‌شود. هنگامی كه این ماده صفحه سرد در ابتدای امر به مرز هسته مایع می‌رسد، ممكن است باعث آغاز شكل‌گیری و رشد هسته داخلی جامد آن شود.

وی همچنین رانش قاره‌یی را نیز كه در طول زمان در مناطقی مانند هند اتفاق افتاده در این مطالعه احتساب كرده است.

این فرایند ژئوداینامیك كه رفتار میدان مغناطیسی را نیز تغییر می‌دهد، به ادعای اسمیرنوف بسیار قبل‌تر از آنچه تاكنون تصور می‌شد، اتفاق افتاده است.

ستاره‌ای که هسته‌ای از الماس دارد

۵۰ سال نوری آن‌طرف‌تر از کره زمین، ستاره‌ای به نام لوسی وجود دارد که هسته‌اش تبدیل به الماس شده است. هسته‌ی این ستاره در واقع بزرگترین الماس در کهکشان است. وزن این الماس ۱۰ میلیارد تریلیون تریلیون قیراط است؛ که مسلما حتی تصور چنین چیزی برای بشر دشوار است. سنگین‌ترین الماسی که بر روی زمین وجود دارد الماسی است به وزن حدودا ۵۰۰ قیراط.

زمانی که سوخت ستاره‌ای، معمولا هیدورژن، به پایان می‌رسد منجربه ایجاد هسته‌ای بلور شده و داغ می‌شود. برای سال‌ها محققان بر این عقیده بودند که هسته ساخته شده از کربن به الماس تبدیل می‌شود، اما این یک فرض است و مدرکی برای دفاع از آن وجود ندارد.
اما در ۲۰۰۴، منجمان مشخص کردند که لوسی حقیقتا هسته‌ی بسیار بزرگی از الماس دارد و مدلی از آن را ارایه کردند، ببینید:

 

 

15 راز بدن

1. اثر زبان

اثر خطوط و اشکال روی زبان درست همانند اثر انگشت عمل میکند. یعنی هر انسانی خطوطی کاملا منحصر به فرد روی زبانش دارد. از این رو اثر زبان میتواند به عنوان یکی از فاکتورهای تشخیص هویت مورد استفاده قرار بگیرد.


2. پوست


انسان نیز مانند دیگر پستانداران هر لحظه در حال پوست انداختن است. طبق تحقیقات انسان در هر ساعت ۶۰۰ هزار ذره از پوست خود را در فضا پراکنده میکند. این مقدار برابر 700 گرم پوست در هر سال می باشد. به صورت میانگین انسان در سن 70 سالگی تقریبا به میزان پنجاه کیلوگرم پوست اندازی کرده است.


3. تعداد استخوان ها


جالب است بدانید که کودک انسان تعداد بیشتری استخوان نسبت به یک فرد بزرگسال دارد. ما زندگی مان را با ۳۵۰ استخوان شروع میکنیم، اما در طول دوره رشد تا سن بلوغ به علت پیوستن استخوان ها به یکدیگر این مقدار به ۲۰۶ عدد استخوان کاهش پیدا میکند.


4. تغییرات معده


هر سه یا چهار روز یکبار تغییراتی در معده شما بوجود می آید. اسیدهای قوی که معده برای هضم غذا به کار میگیرد، باعث تاثیراتی روی خود آن نیز می شود. البته معده مکانیزمی برای جلوگیری از هضم کامل خود دارد.


5. حس بویایی


حس بویایی ما به قدرت حس بویایی سگ سانان نیست و فقط میتوانیم ۵۰ هزار رایحه مختلف را به خاطر بسپاریم.


6. طول روده باریک


طول روده های باریک تقریبا ۴ برابر بلندتر از قد متوسط انسان است. اگر روده های باریک به شکل کنونی خود نبودند، طول آن ها به ۵ تا ۷ متر می رسید.


7. باکتری ها


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 



به وبلاگ من خوش آمدید
lastworldking@yahoo..com

 

 

جاوید عسگری

 

دی 1390

 

 اس ام اس عاشقانه و جک
 بیوگرافی
 مسائل و امور زندگی مهم
 دانستنیها
 تصاویر
 خبر های جالب

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جاوید و آدرس javidweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

چت روم

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 74
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 16874
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Untitled Document
دریافت کد خوش آمدگویی
*
*
*
*

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تعبیر خواب آنلاین

لطفا صبر کنید